30 mars 2012

Utflykt i det blå....

.....fast det kan bli ut i det vita.
Har sedan en tid planerat att hälsa på Mannens yngsta dotter M på Gotland och har efter konstens regler bokat mysigt hotellrum och överfart.
Med mig finns ju alltid risken med sjögång ( jag HATAR verkligen sjögång och medföljande sjösjuka som ett brev på posten) så vi försöker alltid boka så sent som möjligt för att verkligen ordentligt kontrollera väderprognoser.
Våren är här TRODDE VI - och ingen risk för storm. Nä då!
Bara ett bakslag med kyla och risk för snö. Man tackar!
Jag som hade förhoppning att sitta på en uteservering och betrakta omgivningen och lukta på blommorna.
Visby har inte ens en vettig simhall eller något trevligt spa så det blir att hitta på inomhusaktiviteter.
Nåja jag gläder mig åt att träffa M och se hur hon bor med sin F så det får bli russinet i kakan den här helgen.
Återkommer med information om hur båt, Gotland, Visby och framför allt jag uppförde mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar