8 juni 2011

Drömmar både bör och ska förverkligas.....

.... och nu hoppas jag att vi inom kort ska kunna få förverkliga vår dröm.
Vi har en längre tid diskuterat det här med motorcyklar och om det verkligen är nödvändigt att riskera en massa när man om igen fått lov att uppleva den fantastiska möjligheten att få leva i KÄRLEK och LYCKA.
Jag känner att jag inte vill riskera något onödigt och har därför beslutat att sälja min motorcykel och sedan förverkliga min dröm - min FORD MUSTANG!

Jag måste ju i ärlighetens namn inse att även om jag inte känner det så så kommer det inom kort att stå 60 år på min passersedel och jag vill verkligen tillsammans med Mannen få uppleva massor mer av livet.
Det kommer ju en dag när jag får veta att "hördudu - du borde nog tänka på att lämna in den där en gång så eftertraktade lappen" - och det är något jag är väl medveten om.
Men till dess vill jag förverkliga min dröm och få äga denna eftertraktade bil.
Nu verkar det gå framåt med målet väldigt nära tack vare min underbara och fantastiske bror som ger sig i kast med projektet.
Mannen och jag beger oss till USA i oktober och hoppas naturligtvis på att redan då kunna boka plats för "underverket" i en container för att få avnjuta nästa vår i vår dröm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar