7 november 2011

Resplaner...

Cartoon USA Hat Running

... så är det åter dags att förbereda resan hem. Dagen idag består i huvudsak av att gå igenom biljetter, pass, inköp som blivit glömda och strukna, överhoppade och ihågkomna.
Solen bränner och att bara få sitta still i solen med en spännande bok är en njutning. Låter dagen gå till detta bl.a.
Vet att jag återvänder till en ny väder-utmaning och jag kämpar redan med inre tankar om snöstormar och slask, grå dagar och tristess.
Vet dock att det finns ljus i mörkret och jag ser verkligen fram emot att få bada i vårt varma spa medan snöstormen viner utanför fönstret på vårt nya spa-hus.
Kanske tända lite mysljus och värma en kopp glögg.
Nog ska väl även jag kunna klara mig genom vintern och se en ny vår blomma - det känns gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar