6 maj 2012

TVÅ fantastiska år

Tänk att det redan gått 2 år sedan jag lämnade Metropolen ( som dottern skriver) Staffanstorp för att följa med Mannen till Småland och faktiskt gamla hemtrakter även för mig.
Idag för två år sedan såg jag för första gången gården där jag sedan blev kvar.

NYTTORP skulle bli mitt hem och min borg. Fantastiskt!

Massor med förändringar har skett under dessa två år och vi har gemensamt med skratt och funderingar skapat vårt paradis.
Barnen njuter när de kommer på besök, vänner återkommer om och om igen och festerna har blivit många.
Tänk att jag fick lov att hitta LYCKAN igen och att min älskade vän, klasskamrat och ungdomsförälskelse skulle bli min partner, sambo och MANNEN jag ska njuta livet tillsammans med.
Man måste förundras över ödets vingliga gång.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar