11 april 2011

Skor.....

Skor | Ballerinaskor - Francesco Morichetti: Leda
Upptäckte när vi skulle ge oss i väg mot sol och vår att mina ballerinaskor redan påbörjat resan.
Vart mina dyra Ecco ballerinor tagit vägen kan jag inte begripa - men borta var de och vi stod redan med packade väskor och tidsbrist.
Nåja knytskor fick duga och väl här i Tyskland finns MASSOR av skor i alla tänkbara modeller.
Vaddå säger ni? Det finns väl skor hemma i Sverige också.
Jo visst, men där finns inte tid eller lust att leta efter skor.
Här fick jag ledig tid över och inhandlade genast 2 par ballerinaskor (dock ej av modell som ovan, tack och lov)
Ska provgå dem nu när jag checkat ut från hotellet och se om du uppför sig.
Och under tiden ska jag fundera på vart mina älskade andra par ballerinor tagit vägen.
Någon som sett dem?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar