23 augusti 2011

I väntan på ....vaddå?

Ja visst väntar vi, men mest väntar nog familjen Palmqvist.
Jag fördriver tiden med att bekanta mig med min nya telefon, städa, dricka kaffe och hoppar högt varje gången telefonen ringer.
I natt var jag säker när SMS signalen ljöd. Med pliriga ögon kikar jag kl 02.32 på telefonen bara för att veta att larmet skickar ut info om fellarm. Strömavbrott igen!
Nåja, idag väntar vi på målaren som ska tapetsera lilla hallen och på min härlige brorson Stefan + kompis som anländer Köpenhamn i afton kl. 18.15.
Nomi har inrett deras boende och verkligen fått det mysigt för dem. Hon hämtar dem dessutom och är helspänd av glädje att träffa kusinen igen.
Vi andra fortsätter att vänta .................... tillsammans med Palmqvistarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar