3 augusti 2011

....... och vi for och återvände

Ja tiden springer iväg och veckan på Kreta med min helt underbara familj var ljuvlig, skön och riktigt avkopplande.
Rebecca är min hjälte - hon kämpade verkligen med stor tung Kotte-mage i 42 graders värme och aldrig ett pip - inte ett knyst om hur kämpigt det är att vara höggravid mitt i sommarvärmen.
Flickorna var alla så underbara tillsammans och jag njöt av att ha min familj runt mig. Nomi var en glädje att se, hon har verkligen hittat sig själv igen och det samma gäller för Annelie. Att få lov att tycka om sig själv och sin kropp är en underbar känsla och jag unnar er flickor det av hela mitt hjärta.
Jane har blivit stora damen - är vuxen mamma och har underbar hand med sin Tilde - helt enkelt ett nöje att ha 4 så fina flickor som är mina!
Min 60-års dag blir ett minne för livet för mig.
TACK älskade familj.

Vi är tillbaka i vardagen - fast inte på riktigt för Mannen har fortfarande semester och han kämpar som en slav med att hinna få spa-huset klart.
En verklig kämpe är han för att hamra och spika i gassande  sol är inte det lättaste vill jag lova, men fint blir det.

Dagens gapskratt blev vår frustration över att nya badrumsspegeln plötsligt inte fungerade.
Efter antal samtal till leverantören upptäcker vi att vi inhandlat en mycket trevlig spegel MED SENSOR!
Det hade  vi ingen AAAANING om utan har tänt spegeln precis som vanligt med brytaren på väggen.
Nu kan vi vifta med handen framför spegeln och vips lyses världen upp.
Oj så dumma vi kände oss att vi inte läst instruktionen ordentligt.
Men....IF EVERYTHING ELSE FAILS - READ THE INSTRUCTIONS. Det stämmer nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar