7 augusti 2011

TAKSTOLAR

Ja, tänk att även ett tak vill sitta bekvämt.
Idag var det stora takstol-dagen.
Hur jag skulle orka lyfta dessa mastodont-verk som Mannen snickrat ihop hade jag ingen aning om - men döm om min förvåning vad lite information om lyft-teknik kan göra.
Pedagogiskt talade Mannen om för mig när, hur och var jag skulle lyfta och efter antal timmar och springande ut och in ur regnskurar sitter nu 5 stadiga takstolar på plats och spa-huset tar mer och mer  form.
Det är  fantastiskt roligt att skapa detta tillsammans och jag är  stolt över att jag faktiskt åstadkommer något som  så småningom ska bli vårt eget verk att njuta av under lång tid framöver.

Tack Per för att du alltid är så tålmodig och ständigt gapskrattande åt alla mina klumpiga försök.
Jag njuter av varje dag tillsammans med dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar