10 februari 2012

Urk....

Dagen gick åt att inhämta ny information om fläktar..... studera handtag till nya skåpsdörrar, gå på en härlig maskinvisningsdag med stora, fina traktorer, plogar och annat ögongodis.
Efter 20 år i branschen  är jag lika förtjust i dessa stora maskiner som blänker och luktar gott. De inger en känsla av frihet och jag har ju provkört en och annan traktor i mitt liv så jag vet hur det känns att sitta där uppe och "äga världen."
Väldigt glad att Mannen i mitt  liv gärna följer med på dessa maskinvisningar - och att han dessutom själv tycker att det är kul.


Därefter blev det "Stora Möbelhuset" för att få tips om skåpsbelysning och bänkbelysning.
Nog blir man upplyst alltid.

Vi hann även med en god lunch med härliga grönsaker och kalvfärsbiffar.

Dock INTE på Möbelhuset för i denna Metropol kan man INTE laga mat på Möbelhuset - and that's it!


Nya krukor till alla mina fina orkidéer blev det också ..... men sedan gjorde vi  misstaget:
Vi stannade för kaffe och en SEMLA!
Jo då en semla om  året får man äta.
Ångrar mig dock väldigt nu för fy vad en semla kan resa hiss upp och ner i magen.
Jaha, somliga straffas med detsamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar