14 februari 2011

Alla Hjärtans Dag


I dag är det Alla Hjärtans Dag och för mig och Per innebär den ju något speciellt.
Pers liv tillsammans med mig startade idag för ett år sedan. Dock utan min eller hans vetskap. Jag befann mig på andra sidan vårt vackra jordklot när både Per och jag agerade på varsitt håll med att fatta beslut som skulle leda fram till vår lycka idag.
Utan att vi pratat med varandra!
Underliga äro vår Herres vägar må jag säga.
Lyckan att få leva med Per och att uppleva denna fantastiska känsla att livet återigen blev värdefullt är svår att beskriva.
Varje dag tackar jag för denna ynnest och förstår att saker och ting har en mening - även om det ibland kan vara oerhört svårt att förstå vägen fram till resultatet.
Jag vill ge mina hjärtebarn den varmaste kramen idag - bara för att  de är vad de är och för att de alltid finns till för mig.
Jag ger mitt hjärta till Per och tackar för det du ger mig. Per jag älskar dig!
Jag mår så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar