2 februari 2011

Nagelfaren

Halkade mig in till Kalmar i morse för att få lite ny vårfärg på naglarna.
Har hittat en trevlig nagelkonstnär även här - saknar dock min kära Cia som gjort mina naglar i massor av år.
Vi hade alltid så mycket annat att pladdra om.
Tycker dock att jag hittat nya sociala kontakter här och börjar långsamt rota mig. Känns betryggande.
Just nu väntar vi med glädje på att Nomi kommer upp för att besöka oss. Hon har inte varit här på flera månader så det ska bli kul att få visa henne alla förändringar vi åstadkommit sedan hon var här senast.
Vi kommer att spendera helgen tillsammans och söndag kväll åker vi gemensamt ner till Skåne.
Första gången jag åker tåg med Nomi - ska bli kul att se vad vi hittar på under dessa 3 timmar.
Kanske får vi tid att spela spel eller prata strunt.
Jag gläder mig i alla fall att få vara med henne och på måndag ska jag få umgås med Rebecca och Savannah ett par timmar. Det blir mysigt.
Vi börjar räkna dagar vi också för allt nytt som ska hända oss alla.

1 kommentar:

  1. Du har visst åkt tåg med Nomi! Vi åkte ju tåg till Strömstad eller Örebro några ggr, det minns jag allt. Och vi fick godis då!!

    SvaraRadera